Lirik Tiga Kata – KRU

Lirik Tiga Kata – KRU 4.45/5 (89.09%) 33 votes

Wo ai ni
I love you
Aku cinta padamu
Tiga kata paling bermakna
Tapi jarangnya didengar

Naan unnai kathalikaraen
Saranghaeyo
Aishiteru
Tiga kata paling menyentuh
Tapi jarangnya disebut

Mungkinkah kerna kita dah terlalu selesa
Keintiman seolah semakin hambar
Dari gerak gaya
Hingga ke tutur kata
Tak menggambarkan cinta

Chorus
Wo ai ni
I love you
Aku cinta padamu
Tiga kata paling bermakna
Tapi jarangnya didengar
Naan unnai kathalikaraen
Saranghaeyo
Aishiteru
Tiga kata paling menyentuh
Tapi jarangnya disebut

Katakan ci ci cinta
Ci ci cinta kamu
Katakan ci ci cinta
Ci ci cinta

Walaupun kita saling
Sayang satu sama lain
Tapi kenapa sukar meluahkan rasa
Berikan mereka tahu
Andainya hari esok
Ditakdirkan berpisah

Ulang Chorus

(Rap)
Dalam kesibukan
Kita seringkali mula hilang kemesraaan dengan mereka di sisi
Tak rasa bersyukur
Tak rasa berbangga mempunyai bahu sedia untuk kita bersandar
Pejamkan matamu
Lihatlah di hatimu semua kasih terhimpun dibiarkan terkurung
Jadi luahkan sekarang luahkan

Ulang Chorus

Katakan ci ci cinta
Ci ci cinta kamu
Katakan ci ci cinta
Ci ci cinta (Aku cinta padamu)

Wo ai ni
I love you

14 Ogos 2011 : Dikemaskini dengan lirik yang lebih lengkap berserta rap. Terima kasih semua yang sudi tambah & betulkan lirik :)

Filed in KRU
Posted by 1LirikLagu   @   23 July 2011 50 comments

Tags:

lirik lagu tiga kata,tiga kata lirik,Lirik tiga kata,tiga kata,kru tiga kata lirik,lirik lagu tiga kata kru,tiga kata kru lirik,3 kata lirik,lirik lagu 3 kata,lirik lagu kru tiga kata

50 Comments

Comments
fiesyah says:

best ar lagu ni…tp xblh dgr hbis….cOz msih bru…:-(…..

Azhari11 says:

Npe pla xble dgr bis fiesyah..dgrla smpi bis bru dpt mrasai btpa indahnya lgu ni..it’s vry2 best song.!!

ain steady says:

best gila .. lgu ny…:))

farah nadia rosli says:

lagu nie menyentuh hati dan best sebab ada bahasa korea

delicia says:

ye ke?

eyqahamiey says:

aaa….mmg best lagu nie fiesyah…=)

Rizrushdi says:

Lirik ni salah kecuali part chorus. Meh nak betulkan.

Mungkinkah kerna kita dah terlalu selesa
Keintiman seolah semakin hambar

Dari gerak gaya
Hingga ke tutur kata
Tak menggambarkan cinta

1LirikLagu says:

Terima kasih Rizrushdi. Sudah dikemaskini dengan lirik yang lebih tepat :)

Yaya says:

lagu ney sangat best
kat radio je boleh dengar sampai habis :)

Rjuna says:

Intro:
Yeah..lagu ni ditujukan kepada mereka yang sudah lupa erti cinta,
hanya 3 kata sahaja,
cukup besar maksudnya

(korus)

(Rangkap pertama)

Katakan ci..cinta ci..cinta kamu
Katakan ci..cinta ci..cinta

Walaupun kita saling
Sayang satu sama lain
Tapi KENAPA SUKAR meluahkan RASA
BERIKAN mereka tahu
Andainya hari esok
Kita tidak terpisah

(korus)

Rap Norman/Edry:
Dalam kesibukan, kita seringkali mula hilang kemesraaan dengan mereka disisi,

tak rasa bersyukur, tak rasa berbangga mempunyai bahu setia untuk kita bersandar,

pejamkan matamu, lihat lah di hati semua kasih terhimpun, dibiarkan terkurung, jadi keluarkan, sekarang keluar

(korus)

Katakan ci..cinta ci..cinta kamu
Katakan ci..cinta ci..cinta (aku cinta padamu)

Wo aini..i love you

1LirikLagu says:

Thanks Rjuna :)

yana says:

tak sedap lah

yun says:

RJUNA PUNYE lirik ade sket jer lg tak btul.. nk tlg edit sket yer…

berikan mereka tahu
Andainya hari esok
DITAKDIRKAN BERPISAH…
———————-
Dalam kesibukan, kita seringkali mula hilang kemesraaan dengan mereka disisi,tak rasa bersyukur, tak rasa berbangga mempunyai bahu setia untuk kita bersandar,
pejamkan matamu, lihat lah di hati semua kasih terhimpun, dibiarkan terkurung, jadi LUAHKAN sekarang LUAHKAN….

tQ share….. =)

1LirikLagu says:

Noted. Dah edit semula post. Thanks :)

like this song not savage like GANAS

Nur Khairunnisa says:

bez r lgu ni..:)
i like..!! penyanyi nye pon bez…:)
ape2 pon,, lgu sweet 4 couple…an???

nurul atikah says:

lagu nie besssttt sngt2 . . lbey best dri lagu ganas . .

ikin says:

best gila beb………
TERBAIK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ezrina eqah says:

memey best p0wn..apalagi edry yg s0ng..huhu

Pandai jugak Rjuna buat lagu. Biar aku pulak cuba buat.

WO AI NI
I LOVE YOU
AKU CINTA PADAMU
3 KATA PALING BERMAKNA
TAPI JARANGNYA DISEBUT

NAAN UNNAI KATHALIKAREAN
SARANGHAEYO
AISHITERU
3 KATA PALING MENYENTUH
TAPI JARANGNYA DIDENGAR

KATAKAN CI,CI,CINTA
CI,CI, CINTA KAMU

KATAKAN CI,CI,CINTA
CI,CI,CINTA KAMU(AKU CINTA PADAMU)
WO AI NI… I LOVE YOU…^_^

KHAIRNA says:

best sangat lagu ni sampai nak dengar 5 kali

knowra says:

suka sangat lagu ni..dgr hari2 xboring :)

merllisa says:

aku cinta pada mu….seronoknya nak dengar la lagi sampai puas

sha_ziera says:

nice songz!!!!!ske sgt100000x

ARCHULATE says:

YUP MANG BES GLER LGU NIH..HUHU

Mzlynz Itak says:

This song so vry good….
kekalkan…..

lavender says:

sweet r lagu nie emang best gila…

Aneesa Anne says:

Naan Unnai Kathalikarean
Saranghaeyo
Aishiteru
Tiga Kata Paling Menyentuh
Tapi Jarangnya Didengar

eila says:

bez lgu nim…

Yakuza boy mari says:

Beaz,nye..lagu ney..,

piece.. says:

pehhhh….gler mantab arh lgu niey…
jka SAYANG sese0rg,LUAHKAN lha..
6t ilg lha lak…
SARANGHAEYO….

syakirizzah says:

best gilerrrr lagu niettt !! :D

solehah n aliff says:

lagu niy besttt!!! rugi sape x dengaqqqq lorr ! :D

mar says:

lagu lambang cinta sejati

bieylah says:

i like this s0ng !!~~!!
terinadd s0mething law dg0w lguw neyh lha !!~~!!
i lurvew thiz s0ngz !!~~!! :D :):P

khalila_pizza says:

lagu ni mmang b…eeeeeeeeeeeeeeest

mizs BimBim says:

hahaha..bestlah lgu nie..w’pun aq xder cinta..hohohoho >.<

sasha says:

lagu ni mmg best tp lagu dia bkn sume bahasa melayu ade gak campur2 bahasa pelik???

Aleeyaa says:

Lgu kacukan mlayu+omputh+cina+korea . .N bla2 . . Hehe . Ap2 pn , tebaaeekk lh !

4n?z luv 4ll says:

b3zny3rw lgu n3?…bt0w>3..^_^

lia95 says:

Nice song. I love it hahahaha ! =)

lailatul syahira says:

lagu ni memang best sya ske lgu ni

alissa says:

mang bez r

nina roshan says:

mmg best aq suke lagunie
lagunie untuk org yg lupe kan cinta kan?? :)

wan nur bazilah says:

lagu ni memang best tersentuh hati aku.

ecahh kecikk says:

lyan j lagu nim

yana says:

penat tulis lirik lagu ni sampai tangan jadi merah fuhhhh…. penat bro.

yana says:

ilove the song meow.naan unnai kathalikareen sarangheayo aishiteru bahasa apa tu ya?ok lah aku nak masuk tidur lah penat salin lirik tu zzzzzzzzzzzz………….zzzzzzzzzzzzzzzz…………zzzzzzzzzz.selamat malam.

nursyafiqah says:

best gilerr lagu ni!!!tiap2 hari asyik nyanyi je tau!tpi aq nk wat pmbtulan kat rangkap “naan unnai kathalikarean sarangheayo aishiteru 3 kata paling mengejut tpi jarangnya di sebut”. bru btul

balqish nursabrina says:

saya suka lagu ni lagu ni menyentuh hati saya

Comments are closed.
Previous Post
«
Next Post
»