Lirik Terukir Di Bintang – Yuna

Lirik Terukir Di Bintang – Yuna 4.38/5 (87.50%) 40 votes

Jika engkau minta intan permata
Tak mungkin ku mampu
Tapi sayangkan ku capai bintang dari langit untukmu
Jika engkau minta satu dunia akan aku cuba
Ku hanya mampu jadi milikmu
Pastikan kau bahagia

Hati ini bukan milikku lagi
Seribu tahun pun akan ku nanti
Kan kamu

Sayangku
Jangan kau persoalkan siapa di hatiku
Terukir di bintang tak mungkin hilang cintaku padamu

Hati ini bukan milikku lagi
Seribu tahun pun akan ku nanti
Kan kamu

Sayangku
Jangan kau persoalkan siapa di hatiku
Terukir di bintang tak mungkin hilang cintaku padamu
Sayangku
Jangan kau persoalkan siapa di hatiku
Terukir di bintang tak mungkin hilang cintaku padamu
Terukir di bintang tak mungkin hilang cintaku padamu

Filed in Yuna
Posted by 1LirikLagu   @   10 March 2012 21 comments

Tags:

terukir di bintang,Yuna terukir di bintang,lirik lagu terukir di bintang,terukir bintang lirik,terukir di bintang lirik,terukir dibintang,lirik terukir di bintang,lirik terukir bintang,terukir di bintang yuna,lirik lagu yuna terukir di bintang

21 Comments

Comments
asyikin says:

yuna cantik juga lagu ini.boleh tak shere lagu ini boleh tak .dalam facebook saya

nur amirah mohd zain says:

lagu ni mmg terbsaik

eila says:

melodi terukir di bintang nyanyian yuna ini, teringat macam sama dengan sebuah lagu lama tahun 50an (kalau tak silap) melodi dia seakan akan sama… sedap telinga mendengarnya dgn penuh perasaan.

ainul nurin says:

YUNA SAYA SUKA AWAK SEBAB AWAK CANTIK SUARA AWAK SEDAP YUNA AWAK DAH KAHWIN KE BELUM!

nurshahiraariffin says:

Your voice is very beautiful. Yuna is my favorite singer. YUNA, YUNA, YUNA… WE ALL LOVE YOU TRIPLE + TRIPLE MUCH!!!!!!!!!!

intan amiera says:

betul,btul btul . . .

intan amiera says:

semua lagu awak sangattttttttttttttttt saye suke….

farhana asila says:

video die x kne mengena gan lgu tu but lgu nieh bez

aku anak kampung says:

dalam bnyk2 lagu yuna yg sya dngr..ny yg best,,,lain krang skit dr lagu ny

puteri aisyah says:

saya suke lagu ni..best sngt2

ain nashahra says:

memng trbaik……

ain nashahra says:

sya suka lgu ni sbb lgu ni best sngat…….. trbaik……

R0slin beybehh . says:

. Aku suka lagu yuna nie ? Terukir d bintang . Fuhhh~ nang kck . Ku suka d0o .

Andix says:

Saya suka. . . Saya suka

deana says:

cye ckew lagu niey.. penuh dgn maksod …

johnny depp says:

lagu ni mmg best..tp lagu ‘dan sebenarnya’ yg terpaling ultimate from yuna bg saya la… :)

mohd said says:

sy ska sgt2x lgu trukir d bntang ni …. lgu kgmran sya ,,,,… sya sntiasa skong yuna …

Habsan says:

Gila Yunaaa suara kamuu keren bangett, kapan nih konser di Indonesia. Bulu gue rontok! sumpah! tiap denger lu nyanyi

nur anis shahirah says:

lagu ni mmg yg terbaik

ali chin says:

sedaplah telinga pak cik dengar lagu anak muda ini. semoga kamu maju jaya, yuna…

Ena_Chandrawaty says:

saya suka saya suka,, kata” nya indah,, nadanya kerenn,, pkokkx lagunya baguss,, suaranya jgkk,, waw . . . i like Yuna,, :D lagunya bagusss ;)
hehhe.. ^_^

Comments are closed.
Previous Post
«
Next Post
»