Lirik Senyum – Malique & Najwa

Lirik Senyum – Malique & Najwa 4.38/5 (87.50%) 16 votes

Senyum senyum senyum
Senyum senyum

Verse
Kacak luar
Kacak dalam
Kacak dengar sini
Kalau saya senyum
Awak mesti senyum sekali
Kalau kita senyum
Semua orang berjangkit
Bila semua orang senyum
Dunia tiada penyakit

Chorus
Senyum
Tak perlu kata apa-apa
Senyum
Tak perlu kata apa-apa
Senyum
Tak perlu kata apa-apa
Senyum
tak perlu kata apa-apa

Akhirnya sempurna tiga album pertama
Bunyi macam koleksi hits terbaik orang lama
Dah ku kata ku takkan henti sampai tua bangka
Kalau habis abjad aku rap dengan angka
Satu dua tiga anugerah diterima
Oh itu tahun lepas tahun ini cuma dua
Tersenyum tiap kali kalah dengan Nurhaliza
Ditertawakan oleh anakku Inca Medina

Oh Inca Medina orang secantik nama
Cantik luar cantik dalam cantik macam mama
Hati macam grandmanya anginnya macam papa
Kalau dah merajuk nampak muncung sampai sana
Sebelum jadi drama dah tahu nak buat apa
Nyanyi balik lagu ayat lama ayat mama
Wanita hari ini jaga sensitiviti
Kalau buah hati merajuk boleh cuba ayat ini

Ay cantik luar cantik dalam cantik dengar sini
Kalau cantik senyum cantik mesti cantik lagi
Senyum sikit nak tengok ada tak lesung pipit
Kalau tak ada pun aku masih mahu cubit

Ulang Verse
Ulang Chorus

Ay buai tinggi-tinggi sampai ke puncak awan
Dengan kumulus dan nimbus aku berkawan
Aku bukan rupawan aku bukan jutawan
Tapi aku punya satu senyuman yang menawan

Baru mukadimah nampak macam sudah tertawan
Dengar kata hati perasaan jangan dilawan
Kalau takut mula-mula kita boleh berkawan
Duduk dulu biar ku belanja kopi secawan
Apa rasa sentiasa jadi bahan perhatian
Apa rasa jadi cantik kacuk cina pakistan
Apa rasa jadi seksi suka tak diperhatikan
Apa rasanya terima bertubi-tubi puji-pujian

Tu boleh pun senyum cantiknya gigi
Sepuluh markah penuh seharusnya ku beri
Wanita hari ini harus pepandai puji
Kalau dia jual mahal boleh cuba lagu ini

Ay cantik luar cantik dalam cantik dengar sini
Kalau cantik senyum cantik mesti cantik lagi
Senyum sikit nak tengok ada tak lesung pipit
Kalau tak ada pun aku masih mahu cubit

Ulang Verse
Ulang Chorus
Ulang Verse

Senyum :)

Filed in Malique , Najwa
Posted by 1LirikLagu   @   11 August 2010 79 comments

Tags:

senyum lirik,lirik senyum,lirik lagu senyum,senyum,lirik senyum malique,senyum malique lirik,malique senyum,malique senyum lirik,senyum malique,lirik lagu senyum malique

79 Comments

Comments
anie says:

best sgat lagu nie…….., suka dengar

Geng 1RK says:

best jugak lar,, lagu nie,,

fitri says:

suker sgtlagu nie

sharol says:

sempoi

aliff aiman says:

x de video hemmmmm…………

isha luv says:

best lagu ni…..
i’m like
trbaik…..

elisha says:

terbaik punyerr…walaupun lagu ni x seberapa tpi syok “TERBAIK”.. boboboi

deazadea says:

syum e2 1 sdkah ………so sntsa la snyum yer……………

suke giler2 lagu niy…
selalu dgr time nk g kola n search kt internet lirik lagu niy…
terbaik..

Ranie_OnLy says:

Senyum…x perlu kata apa-apa..
Find me on fb —-> Nurhairani Syam Lahmuddin<——-
Haha :))

Ikhwan The Evil says:

senyum selalu…..awet muda….hahahaha

ZIEMY95 says:

lagu ny buat aq btol2 trsenyum…………

Ina Comeyy says:

Terbaekkk r !!

nia says:

best..sentiasa syum dngr lagu tox..huhuh

tyny comeyh (darx slumbeq) says:

x bezz langsung… bsn lagi adew.. x lyn lew lgu nie… eeeeee

liyana torpedo says:

best sangat lagu ni sbb dia best lah..hahax…

hamba Allah says:

lgu nie hapening ar..lg 1 lgu nie jdkan teladn..sapew yg ckp x bez 2 dier la orng yg slalu muram kowt..
snyum2 la slalu..awek muda.ahax

Sue 'Cekna says:

Mula kn ary gan senyuman,,,,
>_<

Comments are closed.
Previous Post
«
Next Post
»