Lirik Sahabat Selamanya – Padi

Lirik Sahabat Selamanya – Padi 4.51/5 (90.15%) 65 votes

Dua tiga kapal belayar di samudera
Ayuh sahabatku kita bergembira
Bermain bernyanyi bersama
Menikmati indahnya dunia
Kerna

Sahabat untuk selamanya
Bersama untuk selamanya
Kau dan aku sahabat
Untuk selamanya setia

Berakit-rakit kita ke hulu
Berenang-renang kita ke tepian
Kita berbeda
Untuk saling mengisi
Segala kekurangan kita menjadi

Sahabat untuk selamanya
Atasi semua perbedaan
Kau dan aku sahabat
Untuk selamanya
Selama-lamanya setia

Tiada bukit yang terlalu tinggi
Untuk kita daki bersama
Dan tak ada laut yang terlalu dalam
Untuk diselami

Sahabat untuk selamanya
Bersama untuk selamanya
Kau dan aku sahabat
Untuk selamanya

Sahabat untuk selamanya
Berbagi dan saling menjaga
Kau dan aku sahabat
Untuk selamanya
Selama-lamanya
Untuk selamanya setia
Setia setia

Filed in Padi
Posted by 1LirikLagu   @   14 May 2011 25 comments

Tags:

lirik lagu sahabat selamanya,sahabat selamanya lirik,lirik sahabat selamanya,lirik lagu sahabat padi,sahabat padi lirik,sahabat untuk selamanya lirik,lirik lagu padi sahabat selamanya,sahabat lirik padi,lirik sahabat padi,lirik lagu sahabat selamanya padi

25 Comments

Comments
Noura Hijau says:

Buat shbt yg d’luar sna ,dgari lgu ini .lgunya sdp d’dgri .best..

nurizwani says:

erm.btl3……..mmg sdp……

ana najihah says:

Betul…betul…betul…Best sangat.

ana najihah says:

Betul…betul…betul…Best sangat.

Akim AF7 says:

lagu nie mmg bez…mashok!!!

mizz nina says:

bezz gile ah!kepade rakan2 yg saye kenal,sile bukak lagu ni bez giler…

Maulana AF8 says:

macam sial jer lagu nie.siapa yang dengar nie mesti macam budak-budak hingusan.sekali sekala bukalah lagu XXX dan letak klip yang best baru bagus.Aku addlah raja sex.mana2 gadis nak buat sex dengan saya sila tel 019-5679870 air mani saya terlalu banyak untuk gadis2 ku sekalian….Malaysia Boleh,Lelaki Melayu Boleh,Batang Melayu Boleh basah

ainin says:

bak kimak ayt ko….x ley kimak ag ke…..spe na owng cm ko nie….

??? says:

woi..maulana kon0nnyerw..bw4k lerw brta3ubt cblum trlmbt..ej3 mcm clke mlot ko ni3..l4ki mcm ko ni3 xda cperw yg nk taw x…

LAGU NI3 M3MNG B3Z AR..T3RBA?K…

shu shi raa says:

betoiii

shu shi raa says:

gilak neh org….mau try kaa….haha

muhaimin says:

hoi bodoh ka maulana kononnya maulana kepala booooooodddddddoooooohhhhh

azril ameer ibnu ar-rashid says:

astafighuahalazim…ko kawin je…..ko dh x waras nie……bertaubat lh wahai insan akhir zaman….kang kne bkar ngn api neraka..x smpat dh.

ainin says:

btol3….

waniey says:

lagu ni memang best

amir says:

we are the best…. for my friend….

matyoe says:

sahabat ku muahhh2 <3

eisya says:

lagu ni memang best untuk kanak -kanak<3<3<3…. :)

KIAN NINA says:

Maulana AF7 TU…BUKAN MAULANA SEBENAR TAPI ADA YANG MENYAMAR JADI MAULANA AF7….MAULANA TAK SEJAHAT TU….

wan says:

tapi kalau saya dengar jer lagu ini mesti saya ingat kawan lama saya
terima kasih kerana buat lagu ini aizat……..

steven cary says:

Best friend Forever
Buat Sahabat :)

nur hidayah md idris says:

lagu ni kan mmg mmg mmg mmg best , nanti kalo saye dh bsr saye nak buat lagu ni untuk perpisahan kami semua sambil tu kami akan nangis hahaha , saye suke tengok cerita pelawak pelawak ni sebab , mse saye tengok cerita lawak ke der 2, saye sedih sangat terima kasih

Comments are closed.
Previous Post
«
Next Post
»