Lirik Patah Seribu – Shila Amzah

Lirik Patah Seribu – Shila Amzah 4.38/5 (87.57%) 37 votes

Walau kau tiada di sini
Ku tetap ingat semua pesanmu
Ku hidup seolah-olah kau masih ada
Bisikkan kata kepadaku
Bilakah kau akan utuskan surat buatku
Aku terus menunggu tibanya kata cintamu

Patah seribu hatiku
Bila mengenangkan segala yang kita bina bersama
Haruskah ku lupa kerna engkau telah pergi

Biar pergimu tanpa relamu
Namun hatiku tetap rasa
Kejamnya kau meninggalkanku dengan nota-nota
Cinta buat kita berdua bila kan ku bisa menerima ketiadaanmu
Kan ku bakar semua
Hapuskan semua kenangan

Patah seribu hatiku
Bila mengenangkan segala yang kita bina bersama
Haruskah ku lupa kerna engkau telah pergi

Sayangku mohon padamu
Segera tinggalkanku
Pergilah kau ke tempat yang kau tuju
Pasti ada hikmah buatmu dan juga buat diriku
Pergilah

Filed in Shila Amzah
Posted by 1LirikLagu   @   1 November 2011 20 comments

Tags:

patah seribu,patah seribu lirik,lirik patah seribu,lirik lagu patah seribu,shila amzah patah seribu lirik,Patah seribu lyrics,shila amzah patah seribu,patah seribu lyric,lirik lagu patah seribu shila amzah,shila amzah patah seribu lyrics

20 Comments

Comments
nylza lien cha ai says:

lgu niey bez cgt2..
i like thiz song..
t’bek laaa..!!

!t'sA|iA ! says:

Awesome !

4n?z luv 4ll says:

lgu ni3 m3mng bez…
t’b43k ar..

syaz says:

best laa ,.
awesome !!

FadliNa says:

luv this song ! :D

Lia says:

lagu ni best…but x msk AJL lah…tu yg x best tu :(

norhaiza says:

saya selalu nyanyi nak dengar saya nyanyi tak kalau awak tak nak dengar saya tak pe tak marah pun kan :) :( <3

norhaiza says:

aah, la kesia nye

aliah sofea says:

lagu ni feels sedih…….aq baru je pisah dgn kekasih aq……… so layanlah lagu ni……buat kekasih yg baru je pisah…… aliah evans sofea fb aq

nurulalia7 says:

besttttt la lgu ney … syiookk………….

Yustina says:

Lagunya bagus buanget ilove you!!

ainul nurin says:

saya kalau dengar memang terharu siapa yang dengar lagu nie memang korang suka!

ainul nurin says:

saya kalau dengar memang terharu siapa yang dengar lagu nie memang korang suka.

F@r@h says:

Saya suka lagu ni . Sweet and Awesome :)

Ashriel ashraf ash says:

This is the best s0ng that ever writed. .

rutherfioz says:

this song so meaningful to me.. :( .. love this song a lot.. keep on a song like this on our country..

ron says:

lagu nih sekarang dah jadi makin bermakna utk shila amzah…sebab apa yg terkandung dlm lirik benar2 terjadi dalam hidup dia…

shiqin says:

lagu nie best cangat..patah betul hati saye bile dengar lgu nie..ceh gurau jew la…

AirinaSnow says:

kesian mereka sebab x direstui oleh ibu bapa. :(

mys aziza says:

lagu ni mmg sesuai untuk dibuat karoeke

Comments are closed.
Previous Post
«
Next Post
»