Lirik Ni Hao Ma – Khalifah

Lirik Ni Hao Ma – Khalifah 4.20/5 (84.00%) 5 votes

Nak ku cerita satu cerita
Kisahnya yang bermula
Satu ketika malam menjelma
Gelita oh gelita

Hembusan bayu bertiup laju
Hanya kedengaran bersahutan

Laju basikal ku kayuh laju
Menggigil lutut kakiku
Macam ku dikejar sesuatu

Dan tiba-tiba
Bagaikan ada satu lembaga
Makin hampir aku kepadanya
Rupanya gadis Cina yang membawa timba
Dan pisau torehnya berbasikal tua
Dengan kasut getahnya

Aku pula bertanya
Pada amoi itu ni hao ma (ni hao ma)
Dia senyum ketawa
Sambil berkata hen hau saja (hen hau)

Amoi you siapa nama
Amoi you tinggal di mana
Amoi you umur berapa
Amoi you sudahkah ada yang punya
Saja mahu tanya

Katanya
Lim Su Kim saya punya nama
Tinggal di Kampung Baru Cina
Umur 23 saya belum berpunya

Amoi mari berlumba
Berlumba dengan saya
Kita berlumba dengan basikal tua
Inilah cerita yang nak aku cerita
Amoi dan timbanya
Dan basikal tua

Filed in Khalifah
Posted by 1LirikLagu   @   12 December 2010 10 comments

Tags:

lirik lagu khalifah ni hao ma,lirik lagu ni hao ma khalifah,lirik lagu ni hao ma,ni hao ma lirik,lirik Ni Hao Ma,khalifah ni hao ma,ni hao ma khalifah,khalifah ni hao ma lirik,khalifah ni hao ma lirik lagu,ni hao ma khalifah lirik

10 Comments

Comments
zaim says:

lagu memang best leeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee……..penyanyi dea pun hensem

eiykin buchuk says:

encem ka ? x encem pon sya tgk . hex3 . msti awk encem lg pda kmpulan khalifah neyh kn ?

syafiq says:

memang best gile……….

firdaus says:

enda juga gla eyayi nya

Din Ulu Kinta says:

minat sgt2 kat vokalis dia.. ada style tersendiri..

syikin kiut doh says:

stylee kewrrr ?

hilmey says:

besttt gyleerrrrrrr

Haikal TEMERIS says:

shok sngat2 best gile

shahir says:

syok geler kot lagu ni

kb says:

i luv khalifah…hehe..bkn gay ya…haha

Comments are closed.
Previous Post
«
Next Post
»