Lirik Memori Berkasih – Achik & Nana

Lirik Memori Berkasih – Achik & Nana 4.58/5 (91.60%) 100 votes

Telah ku cuba memintal kasihmu
Biar menjadi ikatan abadi
Namun apa daya terlerai janji kita
Mungkin takdir yang meminta
Namun apa daya terlerai janji kita
Mungkin takdir yang meminta

Verse
Bermusim kita bersama
Menyemai ikatan cinta
Tak mungkin kasihku hilang
Ku kunci hati untukmu

Kumpulkan kenangan indah
Simpanlah senda gurauan
Andainya kau kerinduan
Itulah jadi penawar

Sungguh ku terharu dan pilu
Kasih ku semai kau abaikan
Putusnya ikatan cinta
Mungkin tiada jodoh kita

Menangis hati ini
Ku juga bersimpati
Hancurnya harapanku
Maafkan sayang

Kasihmu yang berubah
Aku pun tak menyangka
Itulah alasanmu pergilah sayang

Biarlah rindu di kejauhan
Menemani hati yang gelisah
Semoga bertemu jua kebahagiaan

Ulang Semula Daripada Verse

Telah ku cuba memintal kasihmu
Biar menjadi ikatan abadi
Namun apa daya terlerai janji kita
Mungkin takdir yang meminta
Namun apa daya terlerai janji kita
Mungkin takdir yang meminta

Filed in Achik , Siti Nordiana
Posted by 1LirikLagu   @   18 April 2010 20 comments

Tags:

lirik lagu memori berkasih,memori berkasih lirik,acik dan nana,lirik memori berkasih,lirik lagu memori berkasih achik dan nana,lirik lagu achik spin dan nana,achik spin memori berkasih lirik,lirik lagu achik dan nana,lirik lagu memori kasih,achik dan nana memori berkasih lirik

20 Comments

Comments
riz says:

al-fatihah wt acik spin

aida says:

aminnnnnnnnnn.

e-fa says:

al-fatihah wt acik spin…..bnyk2 b’sbr wt kuarge acik spin n istri ny…

aien says:

al-fatihah wt achik spin..sgt sdih krn hilang owg yg kmi syg..lagu2 beliau sgt sedap2..mmg x sangka beliau boleh meninggal..sdh sgt..pepe pown kmi msh syg kan beliau..dan wt isteri beliau arap sabar n redha..amin..kmi syg kak tasya

MANJA says:

buat sume peminat achik kite same2 doakan untuk arwah achik supaye roh nye dicucuri rahmat…

KASIHMU says:

bes lagu nii

naemah says:

sbr jelah buat kluarga acik spin yg prgi tetap prgi semua akan pergi juga al-fatiha.

m.amiruddin says:

al-fateha kepada achik spin dn kluarga nyer…amin……

al-fateha kepada arwah achik sbarlah banyak2

nur adirah says:

besst nyew lgu nie…aqu dgn aredy chaah..hehe,,,hurm dg0r mlm lg bstt..

eqahmas says:

Lagu nie best sangat2

hayati says:

al fatihah kat arwah achik
lagu nie best sngt2.sye harap
keluarga banyak2 besabar

sy mengucapkan al-fatihah utk arwh achik dn sy nk ckp yang lg ni mmng sdp sgt-sgt 10 dkt sklh sy rmai yg sruh ustazah kita orang pasang lagu tu lah tapi kena byr lbh skt la gn kupon je

azrol _ azhar says:

beskan lagu ni beskan kawan kannn ??? ……………

aselole says:

pokeh

nur fasyihah says:

al-fatiha wt achik spin..sgt sdih krn hilang owg yg kmi syg..lagu2 beliau sgt sedap2..mmg x sangka beliau boleh meninggal..sdh sgt..pepe pown kmi msh syg kan beliau..dan wt isteri beliau arap sabar n redha..amin..kmi syg kak tasya.

ima says:

Al-Fatihah wat achik spin…achik spin,mereka banyak lagu saya suka lagu achik spin banyak-banyak bersabar untuk keluarga achik spin dan isterinya…

echa says:

wah lagu ini bagus banget

nor thaqifah says:

i like muxic memori berkasih….bile saye pergi karoke saje mesti saye nyanyi lagu nie…

Comments are closed.
Previous Post
«
Next Post
»