Lirik Mainan Cinta – Achik & Nana

Lirik Mainan Cinta – Achik & Nana 4.38/5 (87.50%) 16 votes

Aku tak tahu mengapa
Engkau sering marah-marah
Mana senyummu mana tawamu
Entah hilang ke mana

Setahun sudah kita lalui perhubungan ini
Entah mengapa tawarku rasa tak pernah ceria
Bagaikan malam yang berpanjangan
Tiada kesiangan

Chorus
Selaut ku hamparkan kasih
Di pantai ku damparkan cinta
Sekali angin yang berlalu
Ku bisikkan rinduku

Usahlah kau mengada-ngada
Mereka-reka cinta dusta
Ku tahu kau ramai teman
Sampai sukar nak memilih

Nana Nana dengarlah sayang
Ini kisah bukan dongengan
Tujuh malam aku bermimpi
Kau dilamar putera kayangan

Achik Achik jemu ku dengar
Jenakamu tak sudah-sudah
Aku bukannya boneka mainan

Fikir-fikir ku fikir
Bara menjadi api
Air tenang pun berkocak sesak di dada
Entah apa mengapa ada kurangnya
Cinta kita sering gerhana

Ulang Daripada Chorus

Marilah kita berpimpin tangan
Sebaiknya kita berdamai saja

Filed in Achik , Siti Nordiana
Posted by 1LirikLagu   @   26 April 2010 9 comments

Tags:

lirik lagu mainan cinta,Mainan Cinta lirik,lirik mainan cinta,mainan cinta,lirik lagu mainan cinta achik nana,lirik lagu mainan cinta achik dan nana,lirik lagu mainan cinta achik spin,lirik lagu achik dan nana mainan cinta,achik nana mainan cinta lirik,lagu mainan cinta

9 Comments

Comments
IyMa EyMa says:

lagu mainan cinta ni mmg best lhaa ..
sya suka sngt lagu ni ..
TERBAEKKK ARGHHH !

RastaNaga Rezza says:

Hye. .

Best Ka?Hahaha Memang Best. .

iqah tiqah says:

terbaek largh lgu ney . .

best lah lagu mainan cinta ni

myrul king says:

lagu ni sangat3!!!!!!!!!best!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!i like!!!!!!!!!!!

aku power. haha kroh~ says:

best gila.bye. hahaha bye. okay bye.

kamelia says:

saya suker giler kat lgu2 achik n nana.
vest giler2

irasyamira says:

best gle lgu ni . rindu arwah achik

Comments are closed.
Previous Post
«
Next Post
»