Lirik Luar Biasa – Shahir

Lirik Luar Biasa – Shahir 4.20/5 (84.00%) 5 votes

Seandainya mengalir di sini
Yang sejernih apa yang terkunci
Pastinya di dalam diari
Bagailah kasih
Hati ke hati bersemadi

Segala senyumanmu mengusikku
Oh mengapa
Tak terhidu
Kucupanmu berlagu merdu

Chorus
Luar biasa
Landah senja suria padamu
Lalu menusukku
Luar biasa suara
Siksa membisu
Akhirnya membunuhmu

Hidup ini puas dipenuhi
Yang sesali tiada berganti
Natijah rasa dizahiri
Bagai dimensi dan hipokrasi berselari

Segala senyumanmu mengusikku
Oh mengapa
Tak terhidu
Kucupanmu berlagu merdu

Ulang Chorus

Tanpa kata
Tanpa rela
Biarkannya
Jatuh ke riba

Takkan pudar
Kisah kita
Nyata di rasa nyata di matanya
Lalu menusukku

Luar biasa penjara
Siksa sesalan
Dikucupnya virus

Ulang Chorus

Maafkanlah diriku

Filed in Shahir
Posted by 1LirikLagu   @   13 February 2011 23 comments

Tags:

luar biasa lirik,shahir luar biasa lirik,lirik lagu luar biasa,Lirik luar biasa,luar biasa shahir lirik,lirik lagu luar biasa shahir,lirik luar biasa shahir,luar biasa shahir,lirik lagu shahir luar biasa,shahir luar biasa

23 Comments

Comments
balqis batrisyia basyirah says:

asal x popular lagu nie ha

amiru mierul says:

lagu nie susahnya nk bwak..
shahir..ajar aq ley,hee~
ttteerrbbaaaaiiiikkkkkk…………!!!

balqis batrisyia basyirah says:

best apa lagu nie

balqis batrisyia basyirah says:

best tau popular kan la

balqis batrisyia basyirah says:

nape abng shahir da x muncul kan diri lagi ye dlm bidang nyanyian ada pe2 ke

itchie says:

knapa xpnah dngar lagu nie ekh?

sempoi gurlz says:

knp lgu nie x popular mcm lagu len???

1LirikLagu says:

sebab tak sedap sangat kot. kuikui

syirah nuisya says:

best aaa!!!x baek ckp cam nie..

erriessya neldyeya says:

best sngt2…
emmmmmmm….
porpularkn aaa agu nie…
msti lku..

shutt says:

janggut tu mcm kmbing

my name is barbie says:

oooo .. . u is my barbie boy . . ..lurp3 u . .. .

JOYAH says:

UR NAME IS NOT BARBIE. . . IS JUB0R . .

lia says:

best ape lagu ne….slalu dngar kt radio…..

Nurain says:

Memang best gile la Shahir.

Nurain says:

Apa maksud lagu nie?

aishah says:

saya suka lagu ini tetapi ada unsur ganas sedikit

joe sanzo says:

lagu ni mmg best, xpe jnji kte2 dalam ni akui ia nya lagu yg best heheh…

zulfareq waziruddin ni nama facebook says:

Hehehe.. Lagu ni dah lama kuar dah..
Best gila.. :D

joe says:

kalau nak tahu cerita disebalik lagu ni boleh pergi ke http://pakmod.com/?p=225

solehah says:

lagu ni bukan best sangat tau hehehe!!!!!!!!

hakim says:

tak baik kata org macam tu
lagu ni best tau

kiduk says:

lagu sangat la best..org2 je yg kata tak best dauorg tak dengar dengan baik2 la…

Comments are closed.
Previous Post
«
Next Post
»