Lirik Lelaki Seperti Aku – Aliff Satar

Lirik Lelaki Seperti Aku – Aliff Satar 4.64/5 (92.86%) 14 votes

Memang tak ada lelaki seperti aku
Tapi yang lebih baik banyak
Memang tak ada lelaki sehebat aku
Tapi yang lebih hebat banyak

Maka tak perlu kau susah hati
Banyak lelaki yang bisa kau pilih
Untuk kau jadikan sandaran hati

Memang tak ada lelaki seseksi aku
Tapi yang lebih seksi banyak
Memang tak ada lelaki setampan aku
Tapi yang lebih tampan banyak

Maka tak perlu sedu sedan itu
Jangan sampai kau rendahkan dirimu
Memaksa aku tuk’ jadi pacarmu

Chorus
Oo baby baby
Jangan kau marah sebab ku tolak
Ku tahu kamu cantik
Ku percaya kau baik
Ku yakin pasti ada
Lelaki yang tertarik
Oo baby
Jangan kau dendam sebab ku enggan
Bercinta aku mahu
Tapi tidak denganmu
Ku sudah ada satu
Kekasih yang menunggu

Ceritanya aku sedang belajar setia
Maka dari itu kamu terus jangan memaksa
Kerna aku memang tak suka mendua

Ulang Chorus

Memang tak ada lelaki seperti aku
Tapi yang lebih baik banyak

Filed in Alif Satar
Posted by 1LirikLagu   @   14 August 2011 32 comments

Tags:

lelaki seperti aku lirik,lirik lelaki seperti aku,aliff aziz lelaki seperti aku LIRIK,Lelaki Seperti Aku,lelaki seperti aku lyrics,memang tak ada lelaki,alif satar lelaki seperti aku,lagu tak ada lelaki,Lirik lagu alif satar lelaki seperti aku,lirik lagu aliff aziz lelaki seperti aku

32 Comments

Comments
kaisara says:

lagu nih best….=) layan~

azrul says:

best…bro…sape dgr memang nak

Syamim says:

nak ape??

gadis semasa says:

this song…treat shock

gadis kadang2 says:

tol2 u alright

alin says:

arh.. gian aku dgr lgu nih…

khairina says:

waaa,this is the best song larh!!!! =)

MEMANG TAK ADA PEREMPUAN SERAJIN AKU
TAPI YANG LEBIH RAJIN BANYAK
MEMANG TAK ADA PEREMPUAN SEPANDAI AKU
TAPI YANG LEBIH PANDAI BANYAK…

OO BABY BABY JANGAN KAU NAKAL
SEBAB KU PERGI
SHOOPING DENGAN IBU
TAPI TIDAK DENGAN MU
NANTIKU KENE CULIK

MAKSUD AKU, TERER MAIN FACEBOOK DAN PANDAI BUAT LAGU JE…
ADA LAGI,

naina says:

pandailah awak buat lagu tu..The clever girl..

BEST GILER DOWH LAGU NIH …

LAYAN ~~~~ :+)

irfan says:

caw bro best nyer lagu ni nk giler

Eyena tomeyy says:

best gak lagu niehh aq dngar dowhh…

aliff amiril says:

best gila sapa denjar mesti layan la

Bestnye lagu nie klu dgr pasti trpkt klu x prcye bka lorh!!! Bukak tau!!! Jgn x bukak rugi!!!

zahirah najwa says:

memang pun

emy says:

suka lagu ni <3 mwihihihi

Lirik Lagu says:

lagu ni memang best!!!

bal vs qis says:

best gilerr lagu nie………

bal vs qis says:

nk print cam mane???

tisha says:

memang x ada wanita seperti aq,
tapi yang lebih baik banyak,
memeng x ada wanita sehebat aq,
tapi yang lebih hebat,

maka kita x perlu sedu sedan hati,
banyak wanita yang biasa kau pilih,
untuk kau jadikan sandaran hati,

memeng x ada wanita seseksi aku,
tapi yang lebih seksi banyak,
memeng x ada wanita secantik aku,
tapi yang lebih cantik banyak,

maka x perlu sedu sedan itu,
jangan sampai kau rendahkan dirimu,
memaksa aku tuk’ jadi pacarmu,

Oo baby baby,
jangan kau marah sebab ku tolak,
ku tahu kamu hemsem,
ku percaya kau baik,
ku yakin pasta ada,
wanita yang tertarik,

Oo baby,
jangan kau demdam sebab ku anggan,
bercinta ku mahu,
tapi tidak denganmu,
ku sudah ada satu,
kekasih yang menungga,
ceritanya aku sedang belajar satia,
maka diri itu kamu terus jangan memasa,
kerana aku memang x suka mendua,

memang x ada wanita serperti aku,
tapi yang lebih baik banyak…:D

tisha says:

AMARAN:jangan tiru lagu ni tau

purpinx_lolypop says:

best lorhh lagu nieyhh..
layan abez..
lagu at ataz uh pe cter ???
:)

tisha says:

maksut awak purpinx_lolypop apa

Nurul hazwani says:

Mesti ark lagu nie best…tng0k ark pnyanyi dy p0wn mcm na…!!

wawaazmi says:

penyanyi dea adalah alif satar
dea sngat hemcem

rafirna says:

syok

anis says:

bez la gak agu ni3…^_>…

fifie says:

huuu bezz ape lgu ni…tgk smpai ade yg tiruuu lgu niii..memeng tak ada lelaki jid memang tak ada wanita sperti aq…hihi

Taylor Swift says:

hye. i’m taylor swift and im a singer from america. i’m real. i just wanted to give a comment for this song. i thnk it is super stupid. hmm?

Selena Gomez says:

hey.i think this song is the worst malaysian song ive ever heard and also the only one ive ever heard.

Justin Bieber (bebieberlicious) says:

ay, aint this song silly?

Aiman says:

Kalau korang dengar mesti nak buat kan? Kalau buat aku ucapkan tahniah sebab korang dah masuk alam remaja.

Comments are closed.
Previous Post
«
Next Post
»