Lirik Lagu Sedih – VIP

Lirik Lagu Sedih – VIP 4.67/5 (93.33%) 6 votes

Selalunya haruku tak sebegitu biru
Selangkah pun taklah terasa begitu jauh
Ku di sini tapi fikiran entah ke mana
Jiwa yang terganggu buat aku tersedar
Semua kerna kau dah hilang dari pangkuanku

Chorus
DJ putarkanlah lagu cinta
Dedikasi kepadanya
Katakan aku merindu dia yang menjauh
Putarkanlah lagu cinta
Untuk ku melayan jiwa
Andai dia tidak kembali
Minta tujukan ku lagu sedih
Tujukanku lagu sedih

Apa mungkin dia sedang mendengar di sana
Dibelenggu kesepian atau sudah lupa
Walau ku cuba berganjak meneruskan hari
Tapi hati masih berpaut semalam lagi
Semua kerna kau dah hilang dari pangkuanku

Ulang Chorus

Ku bukakan stereo
Internet dan radio
Tapi lagu yang ke udara
Hanya menyucuk-nyucuk jiwa
Keranaku kehilanganmu
Ulang
Kehilanganmu
Jadi jikalau kau sedang mendengar
Rasakan gelombang terpancar

Ulang Chorus

Filed in V.I.P
Posted by 1LirikLagu   @   24 July 2011 13 comments

Tags:

lirik lagu sedih,lirik lagu lagu sedih,lagu sedih lirik,lirik lagu sedih vip,lirik lagu vip lagu sedih,lagu sedih,lirik lagu lagu sedih vip,lirik lagu-lagu sedih,vip lagu sedih lirik,lirik lagu sedih kru

13 Comments

Comments

Lagu ini akan membuat seseorng itu teringat kepada kekasih lamanya dan menyanyikan sebuah lagu yang sedih. Aku ni pun macam pemberita sedih betul tak! So semua yang dengar lagu ni yang tengah patah hati, dengar lagu ni je jangan sedih tetapi anada mesti meluahkan kembali perasaan cinta itu kepada Si Dia. Jangan lupa dedikasikan lagu anda ke padanya yang sedang merindu… ^_^

Nur Shahira Binti Mohd Ariffin. says:

DJ Putarkanlah lagu cinta, Dedikasi kepadanya, Katakan aku merindu dia yang menjauh.

Muhammad Shahir says:

That’s Right Nur Shahira.
macam tahu-tahu je

Muhammad Shahir says:

Lagu Sedih The Best “Terutama Yandy” u Are The Best.

-Sesenggal Biru @ fb-

Muhammad Shahir says:

terbaik

QiZ says:

sediyh…

yoseob says:

lagu ni mmg sedih.lagi2 kalau kite mendalami maksudnye.

Nur tens?0n.. says:

c0ooooL…..
N?C3 s0ng..

Nixjijoe says:

Perhh, Terbaekkkk ~ ThAnk Coz Buat Aku RINDU kat Si Diaa !

saya mahu adm vip datang ruma saya
saya igak perna lihat vip adam,ryan,marlon,ftlan,yandy

maslifah says:

hai boleh join

elaine lim says:

KAT SEKOLAH SAYA BUDAK PRASEKOLAH NYAYI LAGU NI

Angie Enieyra says:

Ohh….I minat kumpulan VIP….best sgt lagu dia orang…I minat sgt dgn RYAN.!! I Love him so much…RYAN cute sgt….bye….jgn mengata I tau…I minat sgt dgn RYAN…… :-)

Comments are closed.
Previous Post
«
Next Post
»