Lirik Lagu Pun Boleh – Alif & SonaOne

[Intro]
Magic Potion and Kenobi

[Chorus: Alif & SonaOne]
Kalau aku nak aku pun boleh (pun boleh)
Kalau aku nak aku memang boleh (kalau)
Apabila aku bikin confirm semua toleh (semua semua)
Kalau aku nak aku pun boleh (boleh)
Kalau aku nak aku pun boleh (aku pun boleh)
Kalau aku nak aku memang boleh
Apabila aku bikin confirm semua toleh (toleh)
Kalau aku nak aku pun boleh (aku pun boleh)

[Verse 1: Alif]
Alif ada cara ay, don’t play no games (don’t play no games)
Setiap benda dia buat memang ‘A’
Dulu aku budak nakal sekarang budak baek
Jadi bila Alana nakal Azzah tengok Alif (mula)
Mula mereka tengok aku macam pelik (ay pelik)
Sekarang mereka kata ku sangat menarik (sangat menarik)
Aku pantang bila kau nak buat baik
Aku jalan dulu Jack, pape picit (no way)
Setiap minggu ku ke Pulau Temasek (no way)
Gotta run some errands cam pelakon Malik (wait what)
Ramai rappers malas masih cuba selit (like like)
Alif bila kau nak tolong buat mixtape
Jangan sekali persoal kebolehan aku (no no)
Always sick macam sentiasa achooo (achoo)
Selalu kerja keras gila macam batu
Dan aku always on the news macam bahasa baku (ok)

[Chorus: Alif & SonaOne]
Kalau aku nak aku pun boleh (aku pun boleh)
Kalau aku nak aku memang boleh (aku pun boleh)
Apabila aku bikin confirm semua toleh (toleh)
Kalau aku nak aku pun boleh (aku pun boleh)
Kalau aku nak aku pun boleh (pun boleh)
Kalau aku nak aku memang boleh
Apabila aku bikin confirm semua toleh (semua semua)
Kalau aku nak aku pun boleh

[Verse 2: SonaOne]
Apabila orang kata aku tidak boleh (tidak boleh)
Aku tunjuk belah bawah cakap “issa okay” (oh no oh no)
Dulu aku budak nakal sekrang budak baek (good boy good boy)
Rasa cam tak masuk akal namaku dah naik (uh wow)
Aku memang tak suka orang malas (lazy lazy)
Mesej korang semua aku takkan balas (ay)
Straight jalan terus macam BB-8
And i keep it Sleeq like ‘Tepi Sikit’
Dulu takde money untuk medical bills (no)
Now i keep it Frozen macam ‘Let It Go’ chills (cold)
And i gotta peels fresh like Marigold spills (fresh)
Wow, sentiasa set a goal (will)
Gagal, maju
Perlahan, laju
Garam, madu
Kalau tanak then adu
Lama, baru
Berlagak, malu
Itu perbezaan awak dan aku (yo)

[Chorus: Alif & SonaOne]
Kalau aku nak aku pun boleh (pun boleh)
Kalau aku nak aku memang boleh (kalau)
Apabila aku bikin confirm semua toleh (semua semua)
Kalau aku nak aku pun boleh (boleh)
Kalau aku nak aku pun boleh (aku pun boleh)
Kalau aku nak aku memang boleh
Apabila aku bikin confirm semua toleh (toleh)
Kalau aku nak aku pun boleh (aku pun boleh)