Lirik Lagu Gerak Lu – Afieq Shazwan

Kata-kata mu
Janji manis mu
Gerak geri mu sudah tahu
Tak perlu merayu
Tak perlu tunggu
Cinta sudah tiada bukan lagi macam dulu

Jadi aku gerak dulu
Gerak dulu gerak dulu Aku gerak dulu
Gerak dulu gerak dulu

Jadi aku gerak dulu
Gerak dulu gerak dulu Aku gerak dulu
Gerak dulu gerak dulu

Tak pernah ku menduakanmu
Takpelah ku
Kau boleh blah shoo shoo
Aku tak mengapa
Tak pening kepala

Kau begitu sumpah aku memang takan setuju
Kau memilih dia tapi masih tak pernah lupakan ku

Bukan aku tak perduli
Bukan aku tak mengerti
Takpelah ku jalan dulu
Selamat tinggal bye bye

Kata-kata mu
Janji manis mu
Gerak geri mu sudah tahu
Tak perlu merayu
Tak perlu tunggu
Cinta sudah tiada bukan lagi macam dulu

Jadi aku gerak dulu
Gerak dulu gerak dulu Aku gerak dulu
Gerak dulu gerak dulu

Jadi aku gerak dulu
Gerak dulu gerak dulu
Aku gerak dulu Gerak dulu gerak dulu

Aku tahu
Kau bukan macam lagi yang dulu Aku tak kisah tak bersama mu
Tapi ape case huh? Kau ganggu aku

Shut up
Shut up
Shut up

Sumpah aku tak cemburu
Ku tak memiliki mu
Tak mengapa
Apa saja yang kau nak kata

Gerak dulu paper roger
Aku sudah bosan
Go ahead aku tak kan gostan

Kau memang banyak drama drama drama drama
No drama
Sekarang tengok siapa punya karma karma karma karma
Itu karma

Buat ni salah
Buat tu salah
Dengan mu aku tambah lagi masalah

Buat ni salah
Buat tu salah
Harapkan muka lawa
Tapi perangainya macam entah

Kata-kata mu
Janji manis mu
Gerak geri mu sudah tahu
Tak perlu merayu
Tak perlu tunggu
Cinta sudah tiada bukan lagi macam dulu

Jadi aku gerak dulu
Gerak dulu gerak dulu Aku gerak dulu
Gerak dulu gerak dulu

Jadi aku gerak dulu
Gerak dulu gerak dulu
Aku gerak dulu
Gerak dulu gerak dulu

Kata-kata mu
Janji manis mu
Gerak geri mu sudah tahu
Tak perlu merayu
Tak perlu tunggu
Cinta sudah tiada bukan lagi macam dulu

Jadi aku gerak dulu
Gerak dulu gerak dulu Aku gerak dulu
Gerak dulu gerak dulu

Jadi aku gerak dulu
Gerak dulu gerak dulu
Aku gerak dulu
Gerak dulu gerak dulu