Lirik Lagu Chentaku – Zizan feat Sonaone

Lirik Lagu Chentaku – Zizan feat Sonaone
4.29 (85.71%) 7 votes

Dia cintaku tetapi hanya dari jauh
Dia cintaku tetapi ku memandangnya dari jauh
Bila bertemuku sering terlalu kaku
Dan ia pun cintaiku tetapi ia belum tahu

Cinta pandang pertama
Mata bertentang mata
Takde balak takde pakwe
Itu yang gua rasa

Alamak tu semua kan takpe
Janji belum kawin apa
Janji bukan kena paksa
Bukan hanya hendak menggoda

Jadiku menghampiri dirinya dengan lebih dekat
Wajahnya manis bab rasa jus yang pekat
Tiada cincin di jari dia belum terikat
Cun habis semua lelaki terpikat

Dia penuh gaya dan penuh kelas
Sopan-santun tak pernah keras
Nak ayat tapi tak lepas
Bila masa berdepan ayat tak keluar jelas

Dia cintaku tetapi hanya dari jauh
Dia cintaku tetapi ku memandangnya dari jauh
Bila bertemuku sering terlalu kaku
Dan ia pun cintaiku tetapi ia belum tahu

Gua tanya apa khabar
Dia buat muka selamba
Tapi dia senyum dan kenyitkan mata
Jadi gua pun turunkan cermin mata

Dia tanya tu brand apa
Gua cakap ini Rayban Wayfarer
Bagi Sepuluh dapat tiga
Pasal I beli kat Danau Kota

Kalau you nak lepas kerja I boleh bawa
Lepas tu kita boleh makan Laksa Sarawak
Boleh tengok wayang chill dan lepak
Bergurau-senda main sepak-sepak

Janji Lepas tu you kasi I pegang hati you
Jangan pikir bukan-bukan
Kerna I sorang lelaki yang sopan
Kalau you nakal nanti I rotan

Dia cintaku tetapi hanya dari jauh
Dia cintaku tetapi ku memandangnya dari jauh
Bila bertemuku sering terlalu kaku
Dan ia pun cintaiku tetapi ia belum tahu

Sekarang gua dah ada awek
Buka dada macam awie
Memang mulut macam Mawi
Jual Mot terus beli Myvi

Walau terpaksa makan roti
Janji cinta gua terbukti
Kalau terlepas gua yang rugi
Mungkin kita boleh jadi suami isteri

Dia cintaku tetapi hanya dari jauh
Dia cintaku tetapi ku memandangnya dari jauh
Bila bertemuku sering terlalu kaku
Dan ia pun cintaiku tetapi ia belum tahu

Bila bertemuku sering terlalu kaku
Dan ia pun cintaiku tetapi ia belum tahu