Lirik Ku Bukan Aku – Tilu Band

Lirik Ku Bukan Aku – Tilu Band 5.00/5 (100.00%) 1 vote

Lama sungguh hari berlalu
Hening malam menyiksaku
Bila bersendirian sepi jadi pilu

Kau pergi aku yang hilang
Sedikit pun hidup tak senang
Langit cerah ku renung mendung kelabu

Chorus
Kerana diriku bukan aku
Tiap kali kau menjauh
Fikiran tak keruan
Jiwa rasa kekosongan
Diriku bukan aku
Tiap kali kau menjauh
Pulangkan dia ke pangkuanku

Yang digemar menjadi bosan
Sukarnya cari ketenteraman
Bila hati bersedih semuanya tak betul

Ku cuba setabah hati melupakan
Dirimu dari ingatan
Tapi semakin di cuba semakin rindu

Ulang Chorus 2X

Filed in Tilu
Posted by 1LirikLagu   @   28 February 2010 11 comments

Tags:

tilu lirik,lirik tilu,lirik lagu ku bukan aku,lirik lagu tilu,ku bukan aku lirik,lirik lagu tilu ku bukan aku,tilu band,lirik lagu tilu band,lirik lagu ku bukan aku tilu,lirik ku bukan aku

11 Comments

Comments
Nur Anisya says:

Bez gle r band tilu ney. . .Mnat gle vkalis dy t0mei. . .Hu3

mieyda says:

best lah lagu band tilu ni..

amy bom19 says:

bez ar lagu ni………memg serase ar ngan jiwe aq

najihah says:

best la lagu nie….

ALIYYA IZZATI says:

best gilerrrr lh lgu niyyyy………………rgi kalo krang x dngo………….

mimi wani says:

dengar time ri ujan..leh lena tido ler….

mawar kasuma says:

lagu ni..suara yang unic…..n best ler….ada kenangan…disebalik liriknya…..

eida says:

aQ ske lgu nieh…….besz glerrrrr!!!

nur syazwani bt mazlan says:

lgu ni cngt srnk la..mla2 ingt x srnk dngar lama2 tu cngt srnk la.sye mcm jmpan yg pernyanyi ni la.msti comel kan..sye teringi nk jmpan tilu ni..dkt mne kak tilu duduk nye..adik nk 6br kaktilu ley x..plzzz..klau kak nk bgi dkt adk pnya fecbook..almat fecbook nursyazwani1547@yahoo.com.adk perminang kak tilu..kok la adik nk pi msk kerja..nanti klau kaktilu kluar lgu bru hbq dkt adk tau..oky byeeee..i love tu..so muchhhhhhhhhhhhh.wt yg trbaik tau..

ajwa says:

best gak tapi aku xleh nengok video sbb kena remove daa

Comments are closed.
Previous Post
«
Next Post
»