Lirik Kekasihku – Azzam Idola Kecil 2

Lirik Kekasihku – Azzam Idola Kecil 2 4.72/5 (94.41%) 68 votes

Padamu ku harap
Kau hadir dalam hariku
Agarnya kau tahu betapa ku cinta padamu
Setiap masa
Seolah ada di sisi
Kasih padamu takkan pernah padam

Sayangku hanya engkau di hati
Jiwaku ini kosong tanpa pelukanmu
Oh belaianmu

Kasih kita ditakdirkan
Bersama takkan engkau ku persiakan
Walau terkadang hatimu dah terusik olehku

Selagi ada nyawa seluruh daya
Kan ku pastikan kau gembira
Segala cinta dan saat bahagia
Oh ibu ke akhir hayatku

Filed in Idola Kecil
Posted by 1LirikLagu   @   11 July 2010 72 comments

Tags:

LIRIK LAGU KEKASIHKU,lirik lagu kekasihku azzam,lirik lagu azzam kekasihku,Azzam Idola Kecil 2,azzam kekasihku lirik,kekasihku azzam lirik,lirik kekasihku,lirik kekasihku azzam,kekasihku lirik,lirik lagu kekasihku azzam idola kecil 2

72 Comments

Comments
nur atifah says:

korang boleh tanya tak.macam mane nak tahu kalau azzam dah balas.

1LirikLagu says:

azzam balas ke? kalau ada pun, akak yang balas dik oii. haha. ni bukan official blog untuk azzam :)

murni herfida says:

alahai ,snang je ko tngk la kat myspace azzam ape la ko nie.

azzam sye minat lagu awk….kwn sye minat gle kt awk..sampai dia tengok seorg bdk kt sekolah kte org mcm awk….hehehehex3

murni herfida says:

hai ,azzam awak ape kabar ?dan saye skolh kat sk 2 gombak kn awk penah dtg sklh saye wktu hari karnival awak sngt hensem ok la dan saye hrp awk bace pesanan sye nie.

murni herfida says:

hai azzam awk ingt tk wktu haritu awk kate nk jmpe sye kt sua rase tv 9 sye dh tunggu awk da tpi awk tk de sye rase sngt kecewe ngan awk tau tpi sye akn maaf kn awk k byed

Comments are closed.
Previous Post
«
Next Post
»