Lirik Kebahagiaan Dalam Perpisahan – Shahir AF8

Lirik Kebahagiaan Dalam Perpisahan – Shahir AF8 4.33/5 (86.67%) 30 votes

Tak perlu ucapkan sepatah kata
Kerna lantang terbaca dari muka
Kau dan daku sudah tiada
Keserasian di jiwa
Mungkin magisnya sudah hilang

Tak perlulah kita mencuba lagi
Betulkan kesilapan perhubungan ini
Bila setiap perbincangan
Menjadi perbalahan
Manakah agaknya cinta kasih

Chorus
Embun pun takkan mampu menyubur sekuntum
Bunga yang layu pada musim luruh
Yang dulunya mekar di sinar suria
Bila sudah kering pasti akan gugur

Seperti cinta kita yang jelas ternyata
Semakin lama oh semakin rekah
Menimbulkan tanya apa mungkin kita
Temu kebahagiaan dalam perpisahan

Usah titis air mata kau tangiskan
Ku dah cukup menampung selautan
Begitu lama ku pendam
Tapi hanya berdiam
Kerna cuba menafi realiti

Ulang Chorus

Seperti cinta kita yang jelas ternyata
Semakin lama oh semakin rekah
Menimbulkan tanya apa mungkin kita
Temu kebahagiaan dalam perpisahan

Kebahagiaan dalam perpisahan

Filed in AF8
Posted by 1LirikLagu   @   20 May 2010 196 comments

Tags: ,

Tags:

kebahagiaan dalam perpisahan lirik,lirik kebahagiaan dalam perpisahan,kebahagiaan dalam perpisahan,lirik lagu kebahagiaan dalam perpisahan,shahir kebahagiaan dalam perpisahan lirik,lirik kebahagian dalam perpisahan,kebahagian dalam perpisahan,LIRIK LAGU SHAHIR,kebahagian dalam perpisahan lirik,shahir lirik

196 Comments

Comments
dak manje says:

best giler lagu nie

liyana says:

best nyer lgu niey

blah blah says:

tebaik punye aaa!!!
sedap gile suare!!!
gua sokong lu aaaa!!!!

sofea says:

wawawa…shahir mmg besh giler aa~~

safwan says:

best giler lagu shahir uhh…aku cker rentk lagu yg cm2..

z@im says:

lopek ah lagu ni

f@rhan@.. says:

kamu nie…x baek ckp abg shahir mcm 2…..kesian abg shahir pnat2 bina lgu 2…

arnt_niece says:

gempak r lagu nie…

ayyid says:

sbar2,rmai ag yang minat lagu ni termask aku….hahahahhahahahah……

f@rhan@.. says:

wahh…bestnya lagu nie…sesuai untk owg yg bru ptus cinta…huhu..gempak pun adew…sedih pon adew..asallammualaikum abg shahir..bla nak married…huhu..tnya jew..ngan cpew..

armi says:

lagu ni memang best gilerrrrr…..suami saya pun suka dengar lagu ni…..tahniah buat shahir.

din hepi says:

mmg best giler giler lagu nie…..
suara shahir mmg sgt2 sesuai ngn lagu ni…
Congrats shahir…anda mmg penyanyi yg sgt berbakat…..=)

ria riak says:

wah best nyerrrrrrrrrrrr laguuuuuuuuuuuuuu niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii…

izzar irfan says:

lagu shahir mengegar dunia

barbara peter says:

best………………gilerlah lagu abang shahir kita,inilah dikatakan penyanyi yang sungguh berbakat sekali,dgn suaranya yg merdu hingga meremang bulu roma mendengarnya.

Lline says:

sye suke shahir lagu die sangat best………………………………………………gilerrrr!!!!!!!!!

anis says:

saya pun suka juga abang shahir

Comments are closed.
Previous Post
«
Next Post
»