Lirik Cinta Bersatu – Liyana Jasmay

Lirik Cinta Bersatu – Liyana Jasmay 4.13/5 (82.50%) 8 votes

Di matamu ku berharga
Kau perlakukan aku
Lebih dari mencintai dirimu

Di dekatmu ku merasa
Bahagianya aku
Dapat ruang cintamu

Hanya kamu saja
Yang mampu begitu
Tulus
Mengerti aku

Kau sempurna bagiku
Tak kurang sesuatu
Kau terima apa adaku

Ku sempurna bagimu
Tak kurang sesuatu
Cinta bersatu

Gayamu
Sifatmu
Cara mencintaiku
Yang membuatku diriku jatuh cinta padamu

Filed in Liyana Jasmay
Posted by 1LirikLagu   @   10 March 2012 10 comments

Tags:

LIRIK LAGU CINTA BERSATU,cinta bersatu lirik,liyana jasmay cinta bersatu lirik,lirik cinta bersatu,cinta bersatu,liyana jasmay cinta bersatu,lirik lagu cinta bersatu liyana jasmay,lirik cinta bersatu liyana jasmay,cinta bersatu liyana jasmay lirik,kau sempurna bagiku tak kurang sesuatu

10 Comments

Comments
ayna says:

lagu nie mmg best giiler…….sy peminat setia akak.semue lagu akak sy hafal…..

Mimi says:

lgu ni best glew..cm lgu first org bercinta..memey ar best…tpy aq x nk cinta2 dah..serik..

Anti_stupid says:

For me, it just a “stupid” song..ntah ape yang best..lirik berulang2,x puitis..tone mendatar..

aina nazli says:

sumpah larh best giler kot aq suke mmg ade kaitan gan hidop aq :)

a,mma says:

emmm…….best gak lagu nie..

aennFARAH says:

suka sangat lagu ni sebab kena dengan kita n bf kita :)

auniey says:

best jgk lagu niy……….teringat pd saat2 bercinta.

ohh…aq dh serik dh bercnta………cnta monyet

ariff says:

aku pun sama gak dah serik bercinta. semua orang tak pandai menhargai cinta.geram betul aku dibuatnya!!!

ain nashahra says:

jngn lah mrah sngt cik abng hahahaha

ermiza says:

masa tu aku bercinta dengan lelaki yang terkenal di sekolah . ramai perempuan suke kat die termasuklah aku . tapi swkarang aku tak dapat jumpa dia dah sebab aku dah pindah sekolah. aku rasalahkan mesti dia dah lupa kat aku . sebenarnya dia pun suka kat aku.

Comments are closed.
Previous Post
«
Next Post
»