Lirik Bunga Api Di Hati – Shila, Stacy, Fara Fauzana & Leya

Lirik Bunga Api Di Hati – Shila, Stacy, Fara Fauzana & Leya 4.56/5 (91.11%) 9 votes

Bilakah kau kan tiba
Hari Sabtu jam tiga
Tak sabar nak berjumpa
Dengan semua teman lama

Ku kirim hadiah kota
Ku kirim khabar desa
Aku di sini (oh oh)
Engkau di sana (oh)
Tetapi kita masih kita

Chorus
Riangnya
Bertemu lagi
Bagaikan bunga api di hati
Pabila
Bersua kembali
Bagaikan langit memekar
Berwarna-warni

Kau mesti ke rumahku
Sepertinya selalu
Mata pasti tak pejam
Bercerita sepanjang malam
Dulu kisah remaja
Kini kisah dewasa

Aku di sini (oh oh)
Engkau di sana (oh)
Setahun sekali berjumpa

Ulang Chorus

Inilah masanya
Menyambut kepulangan
Hari yang penuh gembira
Mesranya dakapan dalam suasana ini
Bagai bunga api
Yang berwarna warni
Bagai bunga api
Yang berseri-seri

Ulang Chorus

Filed in Shila Amzah , Stacy
Posted by 1LirikLagu   @   6 September 2010 29 comments

Tags:

lirik lagu bunga api di hati,bunga api di hati lirik,lirik bunga api di hati,bunga api di hati,lirik lagu bunga api dihati,lirik bunga api dihati,bunga api dihati lirik,lirik lagu bunga api,lirik bunga api,bunga api di hati lyric

29 Comments

Comments
nurul says:

lagu nie pown best gak!!

iklas islam says:

sy xfhm lirik dia..tp melodi dia ok jgk,,

adilah says:

best gilew spew tk dengar mmg rugi..
:)

llina comel says:

sapew x dgr mmg rugi….best gler la….

MAN says:

Bukan lagu Hari Raya Aidil Fitri ni
Tidak ada sepatah pun ucapan Selamat Hari Raya Aidil Fitri

Sesuai untuk dinyanyikan di dalam gereja atau Kuil China

Bagai bunga api
Yang berwarna warni
Bagai bunga api
Yang berseri-seri – Kong he Fat Choy!!!!!

nurulaliah says:

adilah:hai,best ke lagu ni…awak setip hari awak dgr lagu ni ke..
kalo saya dgr kadang2 je.awak??

nuryani somi says:

klau nk tau shila aliya fara stacy 2 x la cntik sangt bah
aq lgi cntik bah
pepek drang pkwe drang slalu cucikn pkai mlut
tetek slalu kne rmas…

iklas islam says:

kwn dgn ko mesti bestkan…

kamal . says:

nme je ikhlas islam..

kamal . says:

kau ni mulut ape ni bah ?

razi@hafizie says:

betul2…apa pnya mulut..

wani says:

lirik lagu nye best giller

iklas islam says:

buat lagu pu salah ke..oi melayu..jgn layu ar.sedap ke,apa ke..on je..

rainbow says:

aku pown suka……..tapi yang dia cakap
aku di sini?(oh oh)
engkau di sana (oh)
tetapi kita tetap sama

kamal . says:

gila kurang hajoo nuryani somi..
kau toe lwa sgt ke bah??

acap says:

video clip dier ade unsur freemason

laila says:

mmm…..0k larrr….sdp gak di dngr…

ainisa husna says:

best giler…saper x tengok mesti rugi…best!!!!

belll says:

wow…hot giler lagu nie….<333333

zarina/ena says:

btul2 btul….

Eyytha says:

First tg0k tjuk lgu ni cm x best,tp pas donlod n dgr fuh muziknya trniang2 kat kpala stiap sat..

ainul nurin says:

kalau cakap hari raya baru je semalam aku pergi kenduri doa selamat baca yasin .

asillen says:

Bestt tok lgu nie.. Smpae ta0n nie un wa ske agyy

Tebaik ! Stacy,Shila,FaFau and Leya mmg cntik terutama Shila

Comments are closed.
Previous Post
«
Next Post
»