Lirik 150 Juta – Fynn Jamal

Lirik 150 Juta – Fynn Jamal 4.47/5 (89.49%) 78 votes

Untuk kali ke seratus lima puluh juta
Mereka tanyakan engkau soalan yang sama
“Eh kenapa kau masih lagi mahukan dia?”
“Apa kau buta apa kau pura-pura suka”

Di seratus lima puluh juta kali itu
Di depan semua engkau tarik tangan aku
Yang sedang buat muka kosong tak ambil tahu
Sambil ketawa engkau bilang satu per satu

“Dia mungkin bengis seperti singa”
“Tapi dia nangis tonton cerita Korea”
“Dia mungkin keras bila bersuara”
“Tapi dia jelas jujur apa adanya”
“Aku lagi kenal dia”

Eh dah lebih seratus lima puluh juta kali
Aku pesan padamu apa yang bakal jadi
Engkau dan aku ada mungkin tidak serasi
Engkau sangat manis aku ini pula dawai besi

Di setiap seratus lima puluh jutanya
Aku pun dalam hati semacam tak percaya
Apa kau lihat pada aku jujurkan saja
Terus kau cubit dagu aku sambil berkata

“Sayang mungkin baran tak kira masa”
“Tapi sayang tahan kalau yang salah saya”
“Sayang mungkin saja keras kepala”
“Tapi sayang manja bila kita berdua”
“Saya kenal sayang saya”

Buat apa di cerita
Bahagia kita rasa
Biar tak dipercaya
Peduli orang kata

Baju ronyok tak apa
Asal pakai selesa
Berkilau tak bermakna
Kalau hati tak ada

Aku lebih bengis dari sang naga
Tapi bisa nangis semata demi cinta
Suaraku keras tak berbahasa
Kerna aku rimas gedik mengada-ngada

Aku mudah baran tidak semena
Mana boleh tahan angin cemburu buta
Dan aku sengaja tunjuk keras kepala
Aku punya manja kau saja boleh rasa
Rahsia kita berdua

Kredit lirik untuk MalayaPark

Filed in Fynn Jamal
Posted by 1LirikLagu   @   4 June 2010 45 comments

Tags:

150 juta lirik,lirik lagu 150 juta,lirik 150 juta,150 juta,fynn jamal 150 juta lirik,lirik lagu 150 juta kali,150juta lirik,lirik 150juta,150 juta fynn jamal lirik,lirik lagu 150juta

45 Comments

Comments
featy says:

suke gile dgra lagu nyy ! fynn jamal hebat :)

Hanimfaris says:

Kite suke sangat lagu nih.. macam kite n pasangan kite.

chep says:

best lgu ni.ske dgr.mmg kne ngn i.fynn jamal best!

Huda Engku says:

Suka! amat sweet.
fynn jamal rawxxxx!!!

tana says:

so sweeat

evalina says:

love the lyrics and the song…..
It’s just suit with me…
Love fynn jamal…

dira says:

sygss fynn <3

sloopy says:

love to hear this song!<3

nurelis says:

sweet sgt…
kadang2 tkene gak kt saya….
best r fynn jamal……
dalam selamber tp ader makner….

Syamira says:

perh,,
besz kott lgu nie!
butt slow lah,,,
sye mnat yunk rncak,,
tpi yunk nie pon kire okay lah,,

Nixjijoe says:

wahhh .. boley lha aku cover lgu nyh untp Awek aqu ;I

amoii ebby says:

nice . saia akan buat cover lagu nie .:)

randomperson says:

Creative. :)

t-rah faresa says:

naughty bt0l lha lgu ni . .

anym says:

besttt ,

SHIKIN says:

CUNNNN NAKKKKKKKKKK!!!!!!!!!!

lisa cool says:

150 juta memang terbaik

mysa_amane says:

“saya kenal sayang saya”…
Suit yg ni… Suke sngt…
Fynn jamal the best…

Muhd syahmi says:

ainan tasneem Terbaek!!!!..sye ske lagu ne

hatiku says:

Kurang memuaskan, tapi saye suka lagu nyeeeerr..

nooranika says:

walaupun x brape rancak , tapi bestt !

best sangat!!!

ainan tasneem cute says:

wow pndi nyerr kiru lg kk ainan

na zana says:

kak fynn punyee laaaaaa . #LOL

na zana says:

lagu ni besttt sngtt ! Btw ni lagu yg kak fynn bkn ainan punyee ! Double FULLSTOPP ! :’O

Irfan says:

Serious besttttt!!!

siti munirah says:

saya sangat suka lagu ni tapi tak afal…

Jasmin86 says:

Nice, Sempoi and tak berpura pura..ikhlas dari hati…:)
fynn terbek lah

Mohd daus says:

Sedap giler lagu ni saya suka2 hehehe

Aque Eykha21 says:

Hi..^_^

Aque Eykha21 says:

Mmg terbaik!!…hihi..^_^

CHARMINE NAFISA says:

MULA-MULA SAYA BENCI LAGU INI KERANA LAGU TERUK DARIPADA SAYA SANGKAKAN SELEPAS SAYA PUAS MENDENGAR LAGU INI SAYA MULA SUKA LAGU 150 JUTA

Nurnabila_farhanila says:

Besstt larh lagu kak ainan nie…:) saye ske sngt lagu nie…ayat2nye jiwang cngt…:* ssuai utk oang yg couple….hemmm so sweetttt !!!

Nurnabila_farhanila says:

The bestt ^_ ^

Harimau Rakyat says:

Hanya mampu faham sekerat2 je… tp selepas ada lirik baru faham.

ida says:

memang best lagu ni

dina says:

ya,memang best

alya qistina says:

memang best lagu …i like …..suara akak tasneem sedap…

AirinaSnow says:

bestnya lagu ni

fezaa namia says:

best sngt la lagu ni korng mcm mn???

kokazanawa says:

this song very………very ………very……….. best…
i like this song …. :) :)

muhd adam afiq says:

boleh la…tapi,tak brape sedap la…
kalau korang nak dengar yang lagi sedap…
cube dengar ainan tasneem yang nyanyi…lagi sweet..

Ainan Tasneem is the good number 1 in world!

:)

Comments are closed.
Previous Post
«
Next Post
»